چرا طراحی سایت مهم است؟

design

اگر تنها ۱۵ دقیقه برای مصرف محتوا داده شود، ۶۶ درصد افراد چیزی را که به زیبایی طراحی شده است در مقایسه با چیزی که ساده به نظر برسد ترجیح می دهند. طراحی وب سایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شماست. برای ایجاد یک وب سایت بهتر برای کسب و کار خود، باید اهمیت طراحی وب را درک کنید.

در این صفحه، ما بحث خواهیم کرد چرا طراحی مهم است و شما را با هفت عنصر طراحی الزامی برای وب سایت شما آشنا میکنیم.

چرا طراحی سایت مهم است؟

همانطور که شما به طراحی مجدد وب سایت خود فکر می کنید، ممکن است از خود بپرسید : چگونه مخاطبان و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟ بیایید به پنج دلیل مهم بودن طراحی وب نگاه کنیم.

۱- اولین نتیجه را تنظیم می کند

هنگامی که مخاطبان شما از وبسایت شما بازدید می کنند، به آنها اولین تصور از کسب و کار شما را می دهد. آنها در عرض چند ثانیه کسب و کار شما را قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می خواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود داشته باشید.

اگر وبسایت شما غیرقابل تحمل یا قدیمی باشد، مخاطبان شما فورا تاثیر منفی روی کسب و کار شما را خواهند داشت. آنها وبسایت شما را جذاب نمی بینند، شما در این مورد رهبری را از دست می دهید زیرا آنها صفحه شما را برای یک صفحه رقیب ترک می کنند.

طراحی وب مهم است، زیرا بر مخاطبان برند شما تاثیر می گذارد. تصوری که از شما بر روی ذهن آنها قرار میگیرد میتواند آن ها را در صفحه شما نگه دارد و در مورد کسب و کارتان یاد بگیرند یا صفحه را ترک کنند و به صفحه یک رقیب بروند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند که مخاطبان خود را در سایت نگه دارید.

طراحی وب

۲- بهینه سازی موتور جستجوگر (SEO)

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار مطالب در وب سایت شما تأثیر می گذارند، که به نوبه خود تاثیری هم در نحوه نمایش سایت شما در موتور جستجوگر عنکبوتی دارد.

این چیزی است که شما نمی توانید آنرا نادیده بگیرید. اگر اصول سئو سایت خود را درست نکنید، شما از ابتدا با یک نبرد سنگین برای دیده شدن مواجه خواهید شد.

به غیر از نحوه قرار دادن محتوا در وب سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب به طور مستقیم می توانند بر روی جستجوگرها و خودشان تاثیر بگذارند. طراحی وب را می توان دشوار دانست اگر شما با نحوه کار آن آشنا نیستید، در یک کلام، کد شما باید سئو خوبی داشته باشد.

بهترین روش برای اطمینان از شیوه های مناسب طراحی وب سایت این است که با یک آژانس طراحی وب آشنا شوید که می داند چه کاری انجام می دهد.

۳- برای خدمت به مشتریان تاکید می کند

مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما، رفتار شما با خودشان را قضاوت کنند. طراحی شما به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را ببینید. اگر شما هر گونه تلاش در طراحی وب سایت خود قرار ندهید، مخاطبان شما می دانند که شما تلاش نخواهید کرد تا به آنها کمک کنید.

وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن، مدرن و میهمان پذیر باشد، مخاطبان شما از صفحه شما بیشتر خوشایند خواهند بود. شما این تصور را به آنها میدهید که با آغوش باز افراد جدید را به سایت خود میپذیرید.

از سوی دیگر، یک سایت قدیمی و غیرمعمول باعث می شود که کسب و کار شما بنظر سرد باشد. مردم نمیخواهند یک کسب و کاری را بررسی کنند که به اندازه کافی به آنها توجه نمیکند.

فکر کنید که وب شما کسب و کار دیجیتالی شما باشد. اگر کسی به محل فیزیکی شما وارد شود، آیا دوست ندارید که یک برخورد دوستانه با وی داشته باشید؟ طراحی وب به روز شده همان چهره واقعی شما در دنیای حقیقی میباشد.

۴- اعتماد را با مخاطبان شما ایجاد می کند

مردم به وب سایت هایی که ضعیف طراحی شده اند اعتماد ندارند. اگر آنها طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات شما قدیمی به نظر برسد، آنها به سایت شما اعتماد نمیکنند. آنها ممکن است سایت شما را به عنوان دزدی مشاهده کنند زیرا شما یک وبسایت به روز شده ندارید.

از سوی دیگر، یک سایت سایت حرفه ای به مخاطبان شما اعتماد میدهد. آنها به کسب و کارتان اعتماد می کنند و احساس راحتی می کنند.

مهم است که اعتماد را با مخاطبان خود ایجاد کنید تا آنها در سایت شما باقی بمانند. هنگامی که بازدیدکنندگان در سایت شما باقی می مانند، فرصت بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کنند.

طراحی

۵- رقبای شما این کار را انجام می دهند

اگر دلیلی برای اینکه چرا طراحی وب مهم است نیاز دارید، اینجا یک مورد بزرگ است: رقبای شما در حال حاظر از سودمند بودن طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید، باید از طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

شما می خواهید وب سایت خود را از رقابت کنار بگذارید. اگر وب سایت قدیمی و با کیفیت پایین دارید، رقیب شما از شما جلو خواهد زد. وب سایت آنها که به خوبی طراحی شده بهتر از وب سایت شما خواهد شد.

این بدان معنی است که شما به رقبای خود میبازید. آنها مخاطبان بیشتری را به صفحه خود جذب می کنند، زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

طراحی وب سایت شما فرصتی برای شما است تا کسب و کار خود را جلوتر از رقابت قرار دهید. هنگامی که شما با کسب و کارهای دیگر رقابت می کنید، به طور کلی سرویس های مشابه و قیمت های مشابهی دارید. شما نیاز به یک چیز دارید که کسب و کار شما را از بقیه جدا می کند.

۶- هماهنگی را ایجاد می کند

وقتی میخواهید کسب و کار جدیدی را ایجاد کنید، میخواهید نام تجاری خود را بسازید. شما می خواهید مخاطبان خود را با نام تجاری خود آشنا کنید، به طوری که آنها شما را انتخاب کنند. طراحی های آنلاین مهم هستند زیرا آنها به ایجاد یکپارچگی در صفحه شما کمک می کنند.

شما باید فونت ها، سبک ها و پوسته ها را در هر صفحه ای در وب سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوت داشته باشید، این باعث می شود که سایت شما غیر حرفه ای باشد. همچنین باعث میشود ساختن نام تجاری چالش برانگیز شود زیرا مخاطبان شما نمی دانند کدام رنگ با نام تجاری شما مرتبط است.

اگر وب سایت شما سازگار نباشد، مردم از شما گزاف گویی می کنند. با ایجاد هماهنگی، شما آنها را به سمت صفحه خود هدایت می کنید و آنها را با کسب و کارتان آشنا می کنید.

۷ عنصر مهم طراحی با کیفیت وب

اکنون که شما اهمیت طراحی وب را می دانید، وقت آن است که به دنبال عناصر طراحی با کیفیت باشید. در اینجا هفت عنصر کلیدی که می خواهید به طراحی وب خود اضافه کنید را معرفی میکنیم.

وب

۱- ناوبری قوی

هنگامی که کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، می خواهند به سرعت و به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر میخواهید بر روی صفحه شما باقی بمانند، باید یک ناوبری ایجاد کنید که برای مخاطبان شما آسان باشد.

مخاطبان شما نمی خواهند برای پیدا کردن اطلاعات تلاش کنند. آنها می خواهند به نوار ناوبری شما دسترسی پیدا کنند و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر ناوبری شما ضعیف باشد، مخاطبانتان را از مشارکت در صفحه شما دلسرد می کند.

۲- طراحی تعاملی

با رشد در دستگاه های تلفن همراه، طراحی پاسخگو مهم تر از همیشه است. مخاطبین شما از چندین دستگاه از جمله گوشی های هوشمند، تبلت و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی خواهند داشت. اگر می خواهید این منجر به باقی ماندن آنها در سایت شما شود، باید اطمینان حاصل کنید که هر فرد یک تجربه مثبت داشته باشد.

۳- راهنمای سبک

همانطور که قبلا ذکر شد، یک دلیل مهم برای طراحی وب سایت این است که به سازگاری مخاطبین با شما کمک می کند و باعث به رسمیت شناختن شدن نام تجاری شما میشود. یک راهنمای سبک به شما کمک خواهد کرد یک تصویر برندی سازگار را در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید.

راهنمای سبک شما مبنای چگونگی جستجوی وب سایت شماست. برای هر صفحه در وب سایت خود، رنگ، قالب، تایپوگرافی و غیره را تعیین می کنید. این تضمین می کند که هر بار که یک عنصر را به سایت شما اضافه می کند، با سایر صفحات سازگار است.

design

۴- تجسم هدفمند

شرکت ها در ادغام عناصر بصری سریع عمل میکنند، زیرا به آنها در بهبود تعامل در وب سایتشان کمک می کند در حقیقت، مشتریان ۱۰ برابر بیشتر مایل به تعامل با ویدیو هستند تا با متن.

در حالی که عناصر بصری برای تعامل و شکستن متن عالی هستند، بعضی از کسب و کارها با تصاویر بیش از حد به چشم می آیند.

شما ممکن است فکر کنید که ادغام و فراوانی عکسها و ویدیوها برای افزایش تعامل عالی است، اما اگر تعداد زیاد باشد، ممکن است برعکس عمل کند.

۵- کپی خوب

مخاطبان شما وب سایت شما را برای کسب اطلاعات مهم بازدید می کنند. مهم است که هنگام ارسال اطلاعات در سایت خود، کپی با کیفیتی را ارسال کنید.

نوشتن کپی خوب، مخاطبان شما را بیشتر درگیر می کنند. آنها تمام اطلاعات شما را مطالعه می کنند و در مورد کسب و کار شما یاد می گیرند. سبک شما از نوشتن باید با سبک وب سایت شما سازگاری باشد.

محتوا در سایت شما به طراحی کلی مربوط می شود، بنابراین لازم است مخاطبان خود را با اطلاعات ارزشمند مورد نیاز آنها پذیرا باشید.

design

۶- دکمه های (CALL-TO-ACTION (CTA

هنگامی که مخاطبین به سایت شما هدایت می شوند، می خواهند از امکانات سایت استفاده کنند. عنصر کلیدی سایت، دکمه تماس با شما (CTA) است.

یک دکمه CTA که به خوبی طراحی شده باشد مخاطبان شما را به مرحله بعدی می برد. این دکمه ها به طراحی شما بستگی دارد، اما در صفحه ظاهر می شود. چشم مخاطب شما بلافاصله به این دکمه ها می رود.

۷- سرعت صفحه

شما می توانید یک طراحی وب سایت عالی داشته باشید، اما اگر مخاطبان شما هرگز آن را مشاهده نکنند فایده ای ندارد. سرعت صفحه یک عنصر مهم طراحی وب است. این تضمین می کند که صفحه شما به سرعت بارگذاری می شود، بنابراین مخاطبان شما می توانند سریعا به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

مخاطبان شما متنفرند تا منتظر صفحات بارگیری کند باشند. اگر صفحه شما برای بارگیری بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما علاقه خود را از دست می دهند. آنها به نتایج جستجو بازمی گردند و به جای آن یک صفحه رقیب را انتخاب می کنند.

با استفاده از Insights PageSpeed Google می توانید سرعت صفحه خود را بررسی کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا ببینید که سایت شما در حال بارگذاری سریع است یا نه.

گزینه دیگر این است که به خدمات سرعت صفحه از یک شرکت بازاریابی دیجیتال تکیه کنید. این به شما این امکان را می دهد تا از مزایای یک صفحه بارگذاری سریع در حالی که تمرکز بر روی اجرای کسب و کار شما است استفاده کنید.

اشتراک گذاری کنید:

Warning: Undefined variable $aria_req in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 36

Warning: Undefined variable $aria_req in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 41

Warning: Undefined variable $required_text in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 60
ثبت دیدگاه

دیدگاه‌های شما باعث بهبود عملکرد ماست. لطفا با دیدگاه‌های خود ما را در بهبود مطالب یاری نمایید.

لطفا اطلاعات خود را جهت ثبت دیدگاه وارد نمایید. ایمیل شما نزد ما محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
*