معرفی ۶ مرجع دانلود افکت صدا برای تاثیر بیشتر محتوی ویدئویی و صوتی

دانلود افکت صدا

جلوه های صوتی و یا آوا پردازی، صوتی است که در ویدئوها و برنامه های صوتی (رادیویی) مورد استفاده قرار می گیرد. این جلوه های صوتی به صورت کاملاً متفاوت و متنوع در موتورهای جست و جو گر مانند گوگل یافت می شود و به راحتی می توان آن ها را دانلود کرد. در فایل های دانلود شده صدا می توان آواهای صوتی اشیای شکستی، افکت های طبیعت و یا صداهای مختلف را دانلود کرد و بر روی ویدئوها گذاشت. معمولاً تدوین کنندگان یک بانک کامل و جامع از آواهای صوتی را باید در اختیار داشته باشند و بیش ترین کاربردی که این آواها می تواند داشته باشد در فیلم ها و بازی هاست و جزء مهم ترین ابزارهایی است که یک تدوینگر به آن ها نیاز دارد. با افکت صدا می توان آن ها را برای موشن گرافیک، تیزرهای تبلیغاتی، همه نرم افزارهای تدوین مثل افکت، پریمیر و … استفاده می شود. یکی از مراجع دانلود افکت صدا سایت ساند اسنپ میباشد که از راه کارهای نوین ویژن است

معمولاً از صوت های طبیعی برای ساخت ویدئو و یا تیزرهای تبلیغاتی استفاده نمی شود چرا که ممکن است در حین تصویربرداری صداهای دیگر هم ثبت و ضبط شود که هیچ گونه ارتباطی با موضوع و هدف کارگردان نداشته باشد که در این صورت بهتر است تدوینگران از دانلود افکت صدا کمک بگیرند تا همان صوتی که نیاز دارند را بتوانند بر روی ویدئو و یا تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنند. از آواها و جلوه های صوتی تدوین کنندگان و میکس کنندگان برای تاثیر گذاری بیش تر محتوا بر روی بینندگان و یا شنوندگان استفاده می شود. در ساند اسنپ ما افکت های صوتی بسیار متنوعی وجود دارد که نیاز کاربران را رفع می کند.

دانلود افکت صدا

دانلود افکت صدا چه کاربردهایی دارد؟

افکت های صوتی در ساخت تیزرهای تلویزیونی، جلوه های ویژه سینمایی، بازی ها و … استفاده می شود. فایل های دانلود صدا در صحنه های مختلف استفاده می شود و باعث روح بخشی و تاثیرگذاری بیش تر کار بر روی بیننده یا شنونده می شود. اگر شما می خواهید یک کار حرفه ای و خوب از خودتان نشان دهید حتماً باید از افکت های صوتی در کارهای تان استفاده کنید تا کار بهتر و موثرتری را بتوانید تولید کنید. امروزه جلوه های صوتی در صدا و سیما و هم چنین سینما بسیار کاربرد دارد و لزوم آن بیش تر حس می شود. شما می توانید صداهای دراماتیک که برای یک فیلم و یا قسمت های از برنامه های تلویزیونی که موضوع درام دارد استفاده کنید تا بتوانید تاثیر درام را بر روی شنوندگان و بینندگان داشته باشید و یا صوت هایی که یک واقعه را نشان می دهد مانند صداهای فرودگاه و یا صوت هایی که جلوه های تاریخی یا زمانی را تداعی می کند برای ایجاد فضاسازی بیش تر استفاده نمایید و یا صداهایی که انتزاعی هستند و واقعیت ندارند مانند صدای درون ذهن یا صداهای غیر طبیعی را دانلود کنید و در فایل های خود از آن ها استفاده کنید.

هدفون در ضبط صدا

معرفی سایت های دانلود افکت صدا

سایت های حرفه ای و خاصی برای دانلود فایل های افکت صدا وجود دارد تا کسانی که به کار تدوین مشغول هستند بتوانند به راحتی به افکت های صداهای مختلف دسترسی داشته باشند. افکت های صدا متنوع و مناسب که توسط تدوین کنندگان برای رادیو و سینما استفاده می شود موجب رضایت خاطر بینندگان و شنوندگان می شود و به فیلم و یا صوت شما جذابیت خاصی می دهد و این تدوین کنندگان هستند که باید به صورت هدفمند و هوشمندانه به دانلود افکت صدا بپردازند و از آن ها در جای درست استفاده کنند تا یک کار حرفه ای و هنری تولید کنند. ما در اینجا چند سایت را به شما معرفی می کنیم.

سایت Free SFX

در این سایت دانلود افکت های صدا به صورت رایگان است و در آن بیش از ۵۰۰ هزار افکت صوتی وجود دارد. رتبه این سایت ۸۹ هزار آمریکا و ۹۲ هزار جهان است که این نشان دهنده کیفیت و تنوع افکت های صوتی موجود در سایت می باشد. شما به راحتی می توانید به این سایت وارد شوید و افکت های صوتی که نیاز دارید را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن ها استفاده نمایید.

سایت Flash Kit

در این سایت دانلود افکت های صدا به صورت رایگان است و در آن بیش از ۵۰۰ هزار افکت صوتی وجود دارد. رتبه این سایت ۸۹ هزار آمریکا و ۹۲ هزار جهان است که این نشان دهنده کیفیت و تنوع افکت های صوتی موجود در سایت می باشد. شما به راحتی می توانید به این سایت وارد شوید و افکت های صوتی که نیاز دارید را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن ها استفاده نمایید.

سایت Flash Kit

شما زمانی که وارد این سایت می شوید ممکن است یک طراحی سایت و ظاهری ساده نظر شما را برای دانلود عوض کند و آن را یک سایت غیر حرفه ای به شمار بیاورید در صورتی که این سایت یک بانک مرجع افکت های صوتی است که شما با رفتن به قسمت Sound FX در سمت راست سایت به بخش افکت های صوتی وارد می شوید و می توان تنوع بالایی از افکت های صوتی را مشاهده نمایید و هر کدام از افکت ها را که نیاز دارید دانلود نمایید. رتبه این سایت ۱۶۳ هزار آمریکاست ولی حتماً برای دانلود افکت های صوتی این سایت را مد نظر داشته باشید.

سایت Sound Jay

این سایت از طراحی ظاهری بسیار عالی برخوردار است و همه صداها به صورت کاملاً مرتب و منظم دسته بندی شده اند و کار را برای کاربرانی که می خواهند فایل های افکت صدا را دانلود کنند، راحت کرده است. در این سایت افکت های صوتی مختلف، موزیک بک گراند و آهنگ های بی کلام بسیار متنوعی یافت می شود که به راحتی می توانید آن ها را دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید. رتبه این سایت ۸۰ هزار جهان است.

سایت ۹۹S0unds

این سایت یکی از سایت های بسیار گسترده و وسیع درباره افکت صدا می باشد که بانک ها و پکیج های بسیار زیادی در آن برای دانلود وجود دارد. شما می توانید افکت های صوتی مدنظرتان را به صورت رایگان دانلود کنید. در این سایت افکت های صوتی و سمپل های زیادی برای آهنگ سازی و افکت های درام وجود دارد که به راحتی قابل استفاده است.

سایت دانلود افکت صدا Sound Bible

این سایت بسیار با عظمت است و رتبه ۷ هزار آمریکا را به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید به این سایت وارد شوید حتماً باید از نرم افزارهای عبور از تونل استفاده کنید. در این سایت افکت های صوتی با تنوع بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار گرفته است. زمانی که شما یک بار به این سایت وارد شوید حتماً جزء کاربران ثابت آن سایت خواهید شد.

بزرگترین مرجع دانلود صدا در ایران ساند اسنپ پارسی

وب سایت ساند اسنپ پارسی اولین و بزرگترین نمونه ایرانی مرجع دانلود صدا و افکت صدا در ایران است که توسط مجموعه نوین ویژن راه اندازی شده است. این مرجع با بیش از ۵۰۰۰ کاربر عضو شده و بیش از ۲۰۰ هزار صدای با کیفیت آماده دانلود در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد.

دیدگاه ها

بیگ موشن
۲۷ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۰۱:۳۸

ممنون بابت معرفی وب سایت های افکت صوتی رایگان. مطالبتون حرف نداره


Warning: Undefined variable $aria_req in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 36

Warning: Undefined variable $aria_req in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 41

Warning: Undefined variable $required_text in /home/novinvision/public_html/wp-content/themes/novinvision/comments.php on line 60
ثبت دیدگاه

دیدگاه‌های شما باعث بهبود عملکرد ماست. لطفا با دیدگاه‌های خود ما را در بهبود مطالب یاری نمایید.

لطفا اطلاعات خود را جهت ثبت دیدگاه وارد نمایید. ایمیل شما نزد ما محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
*